Page 3 of 6 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 LastLast

Thread: Should we help beggers?

Navin jee mai bhi na aa paane ke liye maafi chahati hu,India me hoti toh zarur sochti

Quote Originally Posted by navingulia View Post
    9.30am, at 213, sector-14, gurgaon

Thumbs up

Hatt off Mr Gulia , gone through your website , the perception you hv to see the world is really appreciated although i respect your work and thoughts tht is awesome, also got a one of circulated e /mail written by you on begging ths sounds great n Informative .

Quote Originally Posted by navingulia View Post
    yo typing karna tai rahn dyo
    ek buzurg uncle ji ne mujhe besan, chaawal, tel diya hai.
    kal etwaar ko beggar children me kadhi chawal aur mithaai baatni sai
    ghar aali meri rest pe hai.
    eeb nyuu bataao, kuun kuun aa rya sai madad karne ke liye. ichchhuk vyakti jaldi sampark karen, kai arrangemennt karne hain.
    navin gulia

When I do good, I feel good; when I do bad, I feel bad. That's my religion

Quote Originally Posted by deepika View Post
    As mentioned in mythology the characters like Karan(who is also known as Daanveer Karan)donated his "kundal kavach" to a sadhu(Lord Krishna) and Raja Bali who gave everything to Vaman(Lord Vishnu).This is what used to happen in ancient time when bhiksu(begger)was never refused,that's the reason Ravan managed to kidnap Sita disguising himself as a brahman mendicant.
    But now things have changed beggers have changed and so are donars.In old times when a person made donations he thought it to be his duty but nowadays if a person is helping a needy person he thinks that he is doing something out of the world.Now most of us,everytime we help a needy,think that we are encouraging begging.But is it true always?We all come across beggers so many times so we keep wondering is he/she really in need!I am sure sometimes we are cheated also.Like when i was in Jaipur two ladies came to me.One of them was pregnant and another asked me for money telling me that the former had labour pains i gave money and they left,within a few minutes one person standing on a distance shouted"She was a liar.She cheats people everyday".So such incidents made me ponder,should i or shouldn't i help if one asks for?
    A few days back i was heading towards my workplace when a lady approached me with her daughter(who was 6-7 years old).The moment i looked at that cute chubby little girl with small eyes she reminded me of my niece who is of same age.Before i could get out of my world of sweet memories one voice interrupted "Could you please help me" i realized it was that lady.She looked like some chinese lady.I replied"How can i help you?"
    She said" My husband is working in Vietnam and my younger daughter is in hospital.I need 60 ringitts to buy medicine for her and i dont have money rightnow".Generally i carry only 50 ringitts with me as Kuala Lumpur is not a very safe city.I started wondering what i should do.I told her that i am a student and dont 60 ringitts.She told me to give whatever amount i can.I took out 10 ringitts and gave her that without looking into her eyes and just left the place.Whole day i was busy working for a flashy glittery wedding and i really enjoyed myself.At the end of the day i was trying to sleep but something within me was restless.I tried to recall all the happenings in the whole day and i got stuck on that lady's incident.I sarted wondering whatever i did,was that right?Did she dupe me or i made a mistake by giving her only 10 ringitts when i could give her more?Eventually i asked myself a question,what will she do with that money if her daughter is not in hospital?Ofcourse she would not go to a pub or disco.She will buy food for herself and her daughter.That innocent face of little girl started flashing on my mindscreen.It was 12 in the night but i wanted to go to the same place.Anyhow i seplt that night and rushed to the same place next morning.I couldn't see those two faces which i was desprately looking for.I broke into tears cursing myself for ignorance and being so selfish.Sometimes i remember this incident and feel guilty.
    I have mentioned this incident not to give you a feel of some interesting article of some newspaper or something but i genuinely want all of you to help people if they ask you for.I dont want you guys to feel the way i felt and regret.Because at the end of the day it doesn't really matter who cheated you but what matters is our karma(deeds).If others(Beggers)will cheat us they will pay for it sooner or later but dont just refrain yourself from doing a good deed only because you doubt if its right or not.Remember everytime you help others,they may forget you but God will never forget to reward you for your noble deeds.So help people when you can.
    Just to take this further...One has to understand the concept of DAAN, how when and to whom it can be given.

DAAN is explained beautifully in vedic literature.

Karna in Mahabharat represents charity and indebtedness to others, Although a noble act but if wrongfully acted upon, can be determental to our own welfare.
    Last edited by deepakchoudhry; March 7th, 2009 at 03:21 PM.
    "Mine is a peaceful religion, I will kill you if you insult it"

Email Verification Pending
    Login to view details.
    Wanted to contribute earlier but for one was engrossed in work and two was trying and collect all the thoughts and put them together.
    Let me not follow the policy of quoting someone and try and put forward my post in accordance or oppose to that but do it all by myself!

First things first , it has always been confusing to me to go for helping the beggars right away or to move away , i have been victim of these kids asking for coins and I have seen myself giving to one , two , three and even five times a day and the sixt I said NO was a torture to myself thinking may be I should have. Again questions like why those five and not this one etc etc have haunted me!

Then there was a time when I really decided to work on something constructive and with a group of similar minded people ofcourse and that experience itself was(is) is something that has taught me a great deal in life. On the positive side , it gave me opportunities to meet people like Navin , to really test my energy levels for such tasks , to understand people and their priorities! On the not so positive sides were the way people work as groups and the way they define their priorities and the height of lame excuses that they can give , superficiality of what they say was also something to learn and understand.

But when I got down to what we can do , that was a real torture because there are so many things that you can do , there is no dearth of opportunities to do good work. Let me tell what I personally came up as a conclusion and that would be my take on the whole topic:

What I believe is ( and that is in sync with even Navin's ideology) that there is:
    1) No dearth of opportunities , infact there is perhaps much more than we can do!
    2) No dearth of resources.
    3) No dearth of people.

The crucial thing is to have a plan , have a efficient management structure and right attitude to do things. And of course one must have the time in plenty as well.

Now why I am up for a planned approach is because we all understand the basic concept of economics namely : Economies of scale ! We can do a lot more if we do in mass.

I am pretty excited about me doing my part in all this at some point of time , may god bless me for the same!

I am pretty sure I have cleared my viewpoint on this! More later if the discussion calls for that!

There is no harm in helping beggers,,,,because if we wants others to help us then we should help others,,,,,,general person asking for help with a torn and dirty attire is labled as a Begger,,,,,,,,whereas the person asking for help in an impressive attire is termed as that he is looking for better options:D,,,,,kahne ka matlab hai ki we all are beggers,,,,,,so we should help eachother,,,,,,,:rock

Deepika Bebbey....mera kitt MANMOHAK chutkala tha....mere tai badde-badde chutkalley tai tanne likh rahey sain....Arr PROFESSIONAL BEGGAR aali baat FACT sai....jis-jis ne aade post kari sai sab accept kar rey sain.

Arr jitt tayi PROFESSIONAL DONER aali baat sai we WOH hoya karein jo 2-4 rupalli daan karteye ki sath GAAN laag jaya karein ya fer sab nai bataan laag jaa karein arr ya pahle nyu detail liya karein akk Income Tax rebate millega akk nahi.

Ibb dekh tanne 10 ringitt dete kitni sahanubhooti mahsoos hoyi sai BEGGARS tayi...nuay sabney hoya kare apni pocket arr haissiyat ke hisab tai sab dey sain PAR USS MADAD NAI JAI SWARG/NARAK YA LOK-PARLOK SUDHARAN ke laalch mai karreingey to kari na kari barabar sai....Jukar kahya karein na ARR KAR KAI GAA DIYA TO SAMJHO KHO DIYA

Swarag-Narak kisney dekha sai....Tanne dekhya???? Mera iss serious topic mai CHUTKALLA likhan ka koyi irada ya koshish na thi....par tanne tohey liya arr bana diya ....Jo sab nai post karya wohe quote karya tha to wey to thare chuttkalle hoye na
    Mai aapki baat se puri tarah sehamt hu....abb log bhi extreme me materialistic ho gaye hai ya yeh kahu ki pehle ke daani(donars) nishchall hote the poar ibb toh ve bhi professional ho gaye hai:DPeople can waste money on useless stuff to show off but if they are asked abt helping beggars they wud cry saying that its their hard earned money.Yeh nahi sochenge ki aap acha kaam karoge toh bhagwan aapko aapki karni ke liye kabhi na kabhi zarur phal dega.Bhagwan ko iss baat se matlab nahi ki aapki madad ne kisko kya diya woh aapko aapke karam ke liye yathhochitt phal denge.Maine aaj tak kisi ke muh pe nahi likha dekha ki woh professional beggar hai ya sahi me needy hai.Baaki har kisi ke apne views hote hai.Jisko karni hai va kar de nahi karni toh koi baat nahi aap apne pisse apne saath hi rakho.Waise aadmi piase se kitna bhi moh kar le jis dinn ram kaani paa hoya karai uss din u pissa bhi saara paachai chodd kai jana padya karai:D Aur ke bera kunsa din aapnai uppar jana pad jya.Maan lo kal jana ho arr aaj aap ek bhikari ko sirf issliye na dyo ki woh kya pata professional beggar hai toh kal jab jaaoge uppar toh narak mai aapkai 2 kodde jyada iss baat ke pedenge ki kaal jib acha kaam kar sakai that toh kyu na karya:D
    Well don't u think even if u don't offer money to such kids they would turn criminal before the expected age(as per you its 18):Djokes apart....Every coin has two sides and i am sure u will agree to that.O.K suppose if a child is not able to fetch money for such gang then do you think gang people will be kind enough to treat the kid well...I think they might beat him whenver he won't be able to get money...then they might chop his hands or legs so that people give money out of sympathy to such kids...and you can't deny that such people can even kill child if they think he/she is useless as they are cruel creatures....o.k suppose i am a kid who has been working for such gang.People are not giving me money and gang people are pressurizing me to get money.Is there anything i can do about this problem?Is there anything which can improve my life?I am sure it wud turn the situation from bad to worse in both the cases.But still i believe we should help them.Its not always about a note or a coin.Don't you offer it to any kid who is known to you or may be your family memeber.Woh toh sab karte hai,agar aap kisi stranger bache ko bhi aise hi ek coin de do toh kya jyada farak padega aapki pocket ko ya aapke ussulo ko?Aapki baat sahi hai par galat hum bhi nahi hai:D

@Sunil Lathwal:...and by 'not helping'that kid beggar,what are we doing?
    Ain't we encouraging those'gangs'to go a step further by chopping his hands and legs off.What do u mean by misplaced sense of self-righteousness?May be its applicable to you as well for your point of view towards this issue.So its not necessary that you are right and Rakesh jee is wrong.May be you have this mindset because of some preconceived notion that has been woven around ur gery mattersMay be you believe it coz everyone around says and believe it.I bet you fall in the category of that Professional donar:D
    Last edited by sunitahooda; March 8th, 2009 at 07:47 PM.
    I AM WHAT I AM....JAT.... 16X2=8

Don't give a single penny to the beggars most of them are the professional beggars. And if u want to help needy person please there are lot many places where u can really help needy person u can see one between us he is Navin Gulia bhai but hum loog tooo red light par Rs.10-50 dekaar sochte hai saare paap kahatm kaar liye, if u really have good intentions please go to such places www.adaa.in i beleive ur presence, your affection towards needy children and people will give more to those guys than your money. Please go to these places and help them rather than giving money to the beggers at railway stations, bus stops, red lights.
    Plant one tree atleast
    and pls save water and electricity

Sunita bebe aapki yaadasht kuch kam hoti dikhai hai manne.Chalo koi nahi dubra yaad duvaan khattar neecahe aapki line ceepu hu....Ek bai dekho...agar oh chutkula nahi tha toh ya "Big grin" kis baat ki thi....Ibb nyu ka keh diye ke aap serious baat mai bhi issi big grin ka icon use kar diya karo nahi tai ek aur joke ho jyaga:D
    Chal bebe ibb dusre mudde pai aava...professional doner....bebe oh time gaya,aajkal beggars(professional:D)nai 2-4 rupalle lena band kar diya.tera kasur koni tu deti koni na isse isse beggars nai toh teri knowledge upto date nahi hogi....arr bebe 10 ringitts kareeb 140 rupiye hovai hai jo ittne kam bhi na hote ki 2-4 rupolle keh kai samodhit karya jaa....teri khattar hote ho toh baat alag hai bebe tu badi hai arr bade ghara ke badde baarne.Aap toh bada sa amount ek saath kisi NGO nai donate karan aali category tai ho nai.
    Rahi baat gaan ki toh manne ek incident mention kari thi jo iss topic pai relevant thi iss mai tanne dukh hoya toh wah teri problem haiArr agar 10 ringitts(jo kam na ho par ghanne bhi nahi hai) ka manne jikra bhi kar diya toh koi u matlab bhi nahi ki log jamma manne pujjan lag jyange kyunki mai koi Bill Gates koni jisnai apni saari punji donate kar di ho.haan mai donar(professional as per you) hu par itni bhi nahi ki ek beggar mere pai maangai arr mai sochu(professional ki dhaal)ki de dyu hu swarag milan ke chance jyada ho jyange, arr pher soch vichaar kai dyu.Mera kaam tai jhatpat hoya karai jhatt tai koi mangai arr patt tai mai de dyu agar ho toh
    Haan manne na tai swarag dekhya na narak....nyu toh kisse nai RAM bhi na dekhya...par mai maanu hu ki hovai hai.Va e baat hai maano toh sabkuch naa maano toh kuch nahi.Waise mai swarag narak ki soch kai na karya karti isse kaam....i do it so that at the end of the day my inner soul should be happy and content.Everyone has his/her own preferences and mindset.So if u think whatever i am saying donesn't make any sense to u then let me tell u one thing i feel the same for you.I find your thoughts equally funny and its because of contradiction of thoughts.

Quote Originally Posted by sunitahooda View Post

Arr haan jab sab martey hain to PAAH bhi uppar na jaya karein....paah bhi talle reh jaya karein....oon chahe kimme uppar thaye raho:D

Deepika Bebbey....mera kitt MANMOHAK chutkala tha....mere tai badde-badde chutkalley tai tanne likh rahey sain....Arr PROFESSIONAL BEGGAR aali baat FACT sai....jis-jis ne aade post kari sai sab accept kar rey sain.

Arr jitt tayi PROFESSIONAL DONER aali baat sai we WOH hoya karein jo 2-4 rupalli daan karteye ki sath GAAN laag jaya karein ya fer sab nai bataan laag jaa karein arr ya pahle nyu detail liya karein akk Income Tax rebate millega akk nahi.

Ibb dekh tanne 10 ringitt dete kitni sahanubhooti mahsoos hoyi sai BEGGARS tayi...nuay sabney hoya kare apni pocket arr haissiyat ke hisab tai sab dey sain PAR USS MADAD NAI JAI SWARG/NARAK YA LOK-PARLOK SUDHARAN ke laalch mai karreingey to kari na kari barabar sai....Jukar kahya karein na ARR KAR KAI GAA DIYA TO SAMJHO KHO DIYA

Swarag-Narak kisney dekha sai....Tanne dekhya???? Mera iss serious topic mai CHUTKALLA likhan ka koyi irada ya koshish na thi....par tanne tohey liya arr bana diya ....Jo sab nai post karya wohe quote karya tha to wey to thare chuttkalle hoye na

Log-baag sarkaari naukri len khaatir bheekh maang le se,,,,,ar ek be sarkaari naukri laag gi to permanent jugaad,,,,,,puri umar ke naam ki bheekh mil gi,,,,,

Log-Baag private firms mein naukri laagan khatir ar pher naye naye package pe jump maaran khatir bheekh maange se,,,,,koyi badhiyaa jagaah posting karwaan khatir bheekh maange ,,,,ar koye badhiyaa Annual Report len khaatir bheekh maange,,,,in sabne to kah de se ke bhai yu to PR Skills se:D,,,

ar bechaara koye katora le ke road ke upar bheekh maangta ho to bheekhari,,,,,uski bhi to PR Skills se,,,,,,,,

Ham sab bheekhaari saaa,,,,koye maanne chaahe naa maanne,,,,farak itnaa se ke kuchh Suit-Pent pahan ke bheekh maange se ar kuchh fate-puraane pahar ke bheekh maange se,,,,,

isi liye main road waale bheekhari ko apni taraf se jo kuchh ho sakta hai,,,usko bheekh deta hun,,,,What that person does with that money its his choice or headache

Sunita bebe aapki yaadasht kuch kam hoti dikhai hai manne.Chalo koi nahi dubra yaad duvaan khattar neecahe aapki line ceepu hu....Ek bai dekho...agar oh chutkula nahi tha toh ya "Big grin" kis baat ki thi....Ibb nyu ka keh diye ke aap serious baat mai bhi issi big grin ka icon use kar diya karo nahi tai ek aur joke ho jyaga:D
    Chal bebe ibb dusre mudde pai aava...professional doner....bebe oh time gaya,aajkal beggars(professional:D)nai 2-4 rupalle lena band kar diya.tera kasur koni tu deti koni na isse isse beggars nai toh teri knowledge upto date nahi hogi....arr bebe 10 ringitts kareeb 140 rupiye hovai hai jo ittne kam bhi na hote ki 2-4 rupolle keh kai samodhit karya jaa....teri khattar hote ho toh baat alag hai bebe tu badi hai arr bade ghara ke badde baarne.Aap toh bada sa amount ek saath kisi NGO nai donate karan aali category tai ho nai.
    Rahi baat gaan ki toh manne ek incident mention kari thi jo iss topic pai relevant thi iss mai tanne dukh hoya toh wah teri problem haiArr agar 10 ringitts(jo kam na ho par ghanne bhi nahi hai) ka manne jikra bhi kar diya toh koi u matlab bhi nahi ki log jamma manne pujjan lag jyange kyunki mai koi Bill Gates koni jisnai apni saari punji donate kar di ho.haan mai donar(professional as per you) hu par itni bhi nahi ki ek beggar mere pai maangai arr mai sochu(professional ki dhaal)ki de dyu hu swarag milan ke chance jyada ho jyange, arr pher soch vichaar kai dyu.Mera kaam tai jhatpat hoya karai jhatt tai koi mangai arr patt tai mai de dyu agar ho toh
    Haan manne na tai swarag dekhya na narak....nyu toh kisse nai RAM bhi na dekhya...par mai maanu hu ki hovai hai.Va e baat hai maano toh sabkuch naa maano toh kuch nahi.Waise mai swarag narak ki soch kai na karya karti isse kaam....i do it so that at the end of the day my inner soul should be happy and content.Everyone has his/her own preferences and mindset.So if u think whatever i am saying donesn't make any sense to u then let me tell u one thing i feel the same for you.I find your thoughts equally funny and its because of contradiction of thoughts.

Oho Bebbey yo ek HARRYA THOBDDA:D???? Arr meri sari post CHUTKALA BANNGI KE????? Arr tere total 15 harrey thobddey….Oops “BIG GRIN” arr GYAN KI BAAT? Please don’t be so UNFAIR bebbey

Sunita bebe aapki yaadasht kuch kam hoti dikhai hai manne.Chalo koi nahi dubra yaad duvaan khattar neecahe aapki line ceepu hu....Ek bai dekho...agar oh chutkula nahi tha toh ya "Big grin" kis baat ki thi....Ibb nyu ka keh diye ke aap serious baat mai bhi issi big grin ka icon use kar diya karo nahi tai ek aur joke ho jyaga

Arr Daanvir KARAN ka tai tanne ZAMANA ibb tayi yaad sai arr current time PROFESSIONAL BEGGARS KA JAA LIYA?

Chal bebe ibb dusre mudde pai aava...professional doner....bebe oh time gaya,aajkal beggars(professional)nai 2-4 rupalle lena band kar diya.tera kasur koni tu deti koni na isse isse beggars nai toh teri knowledge upto date nahi hogi

10 ringitt ka jikar manne teri SAHANUBHOOTI ke taurr pai karya tha….THODDEY HAIN YA GHANEY yo manne kittey naa karya tha….Bebbey CONTEXT change manna kare….aage teri mari….HELP chhoti ya BADDI na hoti…. INVALUABLE hoya kare-Mere hisab tai

....arr bebe 10 ringitts kareeb 140 rupiye hovai hai jo ittne kam bhi na hote ki 2-4 rupolle keh kai samodhit karya jaa....teri khattar hote ho toh baat alag hai bebe tu badi hai

Manne to IBB tayi kittey na jikar karya ke mai kitt-kitt arr kitni BADDI NGO nai donate karya karu….Tu sapney mai dekhgi ke? Jai Navin aali NGO ka jikar kar rahi sai to bata dyn….CHHOTTI si NGO sai CHHOTTEY LOG sain Navin arr mere issey….Hounsley Bhagwan ki daya tai BOHOT BADDEY SAIN….EK DIN GHARR ARR BAARNEY BI BADDEY HO SAKEIN SAIN…. I personally LOVE SHACKS n living in a shack which my friends call LITTLE PALACE" I WONDER WHY????….par teri galti na sai tu manne jaanti konya na Beebey jo jaane sain aachi dhal wey kahya karein akk mera DIL BOHOT BADDA HAI kade check-up karana paddega:o

arr bade ghara ke badde baarne.Aap toh bada sa amount ek saath kisi NGO nai donate karan aali category tai ho nai.

Meri POSTS nai tu apne uppar kyu imply kargi? Yaa gaan aali baat tai sadiyan tai JAG-JAHIR sai. Arr manne na dukh hoya jamma bi ke meri jebb tai gaye sain chahe aur de-de jitna tera jee kare.

Rahi baat gaan ki toh manne ek incident mention kari thi jo iss topic pai relevant thi iss mai tanne dukh hoya toh wah teri problem haiArr agar 10 ringitts(jo kam na ho par ghanne bhi nahi hai) ka manne jikra bhi kar diya toh koi u matlab bhi nahi ki log jamma manne pujjan lag jyange kyunki mai koi Bill Gates koni jisnai apni saari punji donate kar di ho.

Bebbey tu apni TERM PROFESSIONAL DONER nai dhakkey tai mere uppar na cheppey- Laage Yaadasht teri kamjor sai? Manne professional BEGGAR likhi thi….aage tai teri innovation thi.

haan mai donar(professional as per you) hu par itni bhi nahi ki ek beggar mere pai maangai arr mai sochu(professional ki dhaal)ki de dyu hu swarag milan ke chance jyada ho jyange, arr pher soch vichaar kai dyu.Mera kaam tai jhatpat hoya karai jhatt tai koi mangai arr patt tai mai de dyu agar ho toh

Swarg dekhya na NARAK? Fer kyu 2 koddey faaltu laageingey kah kai dara diye sarey akk na bheekh dee to. ARR JAB RAM KAANI PAAH HOYA KAREIN- Yo jikar tanne karya tha sab tai pahlya...Mere manna cheppey iss nai

Haan manne na tai swarag dekhya na narak....nyu toh kisse nai RAM bhi na dekhya...par mai maanu hu ki hovai hai.Va e baat hai maano toh sabkuch naa maano toh kuch nahi.Waise mai swarag narak ki soch kai na karya karti isse kaam....i do it so that at the end of the day my inner soul should be happy and content.

Bebbey kyu khamkha dukhi hori sai….I’M A UNIQUE BEING same as YOU ARE….why blame ME OR YOURSELF for having OWN mindsets & preferences?

Bebbey manne bheekh de-de arr meri THOUGHTS ARR UNKE CONTRADICTION pai research karan ki taal maar I’m an enigma that you can't solve….My whole LIFE IS A CONTRADICTION HOW FAR WILL YOU FOLLOW? Am I WORTH for your or anyone’s SO MUCH ATTENTION? I DON’T THINK SO.

Everyone has his/her own preferences and mindset.So if u think whatever i am saying donesn't make any sense to u then let me tell u one thing i feel the same for you.I find your thoughts equally funny and its because of contradiction of thoughts.

"BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD" Kasooti CONTRADICTORY THI Fer bi BADDEY LOG BADDI BAAT....MAI TO CHHOTI SU sachi....Mahanta mai
    Last edited by sunitahooda; March 10th, 2009 at 10:00 AM. Reason: Spell check taki LOG galat na samjh ley....arr samjhein to samjho

Quote Originally Posted by sachinb View Post
    Log-baag sarkaari naukri len khaatir bheekh maang le se,,,,,ar ek be sarkaari naukri laag gi to permanent jugaad,,,,,,puri umar ke naam ki bheekh mil gi,,,,,

Log-Baag private firms mein naukri laagan khatir ar pher naye naye package pe jump maaran khatir bheekh maange se,,,,,koyi badhiyaa jagaah posting karwaan khatir bheekh maange ,,,,ar koye badhiyaa Annual Report len khaatir bheekh maange,,,,in sabne to kah de se ke bhai yu to PR Skills se:D,,,

ar bechaara koye katora le ke road ke upar bheekh maangta ho to bheekhari,,,,,uski bhi to PR Skills se,,,,,,,,

Ham sab bheekhaari saaa,,,,koye maanne chaahe naa maanne,,,,farak itnaa se ke kuchh Suit-Pent pahan ke bheekh maange se ar kuchh fate-puraane pahar ke bheekh maange se,,,,,

isi liye main road waale bheekhari ko apni taraf se jo kuchh ho sakta hai,,,usko bheekh deta hun,,,,What that person does with that money its his choice or headache
    sahi kaha bhai...

reservation mangna bhi begging hi hai.....:o
    If someone has to kill you, he has to beat you first.

Bebe manne jis jis statement ka paachai u icon laya hai woh statement funny tha yau keh le funny tha....bebe tera manne bera nahi ke kadd use karya kare u icon!Issliye mere 15 icon laan tai u nahi prove hota ki u saara threak e joke ho gya.Aur haan mere 15 icon tanne kitt dekh liye jib yaahdai jatland pai 10 allowed hai?Din mai jhooth bolai tu bebe.Aapki post agar chutkula hoti toh kimme theek bhi laagti bebe....tanne beshakk gyan ki baat kahi par ussmai befaaltu ka sarcarm ghalan ki koi zarurat nahi thi.Arr ke toh zarurat thi categorize karan ki ke jiss nai swarg chaiye vo nyu karo phlan karo dhimkaan karo....sabki apni ek soch hovai hai

Oho Bebbey yo ek HARRYA THOBDDA???? Arr meri sari post CHUTKALA BANNGI KE????? Arr tere total 15 harrey thobddey….Oops “BIG GRIN” arr GYAN KI BAAT? Please don’t be so UNFAIR bebbey

Manne nahi bera ki professional beggars ka jamana jaa liya ya nahi arr manne bera bhi nahi paadna.Mera jee karai toh mai kar dyu hu madad professional beggars ki.Oh ke hai mera bhi dil bahot bada hai(mere bhi dost bataya karai manne) arr mai vichar raakhu hu ki agar koi dushman bhi madad maangai toh kar deni chahiye.To be honest if there's some i hate to the core asks me for help i won't think twice before helping him/her

Arr Daanvir KARAN ka tai tanne ZAMANA ibb tayi yaad sai arr current time PROFESSIONAL BEGGARS KA JAA LIYA?

Bebe manne agar Sahanubhuti ke taurr pai karya tha toh tanne iss baat mai ke dukh aaya.Bebe invaluable toh hovai hai par pher bhi vai choti ya baddi madad catogories mai aa sakai hai.Jibb aadmi nai zazurat ho 100 rupiye ki toh mai ussnai ek rupiya dyu toh va chotti madad hogi-mere hisab tai.Arr hisab ki toh baat issi hai ki sabke alag alag e hoya karai.

10 ringitt ka jikar manne teri SAHANIBHOOTI ke taurr pai karya tha….THODDEY HAIN YA GHANEY yo manne kittey naa karya tha….Bebbey CONTEXT change manna kare….aage teri mari….HELP chhoti ya BADDI na hoti…. INVALUABLE hoya kare-Mere hisab tai

Bebe jibb tu itna stress dekai kehvai thi ke NGO mai e karo toh manne jaani tanne u nekk kaam kar raakhya hoga.manne ke koi bhi agar aapke iss suggestion nai padhai ke aap NGO mai karo toh ussnai nyu e laagega.Jaha tak manne pata hai aadmi salah usse kaam ki diya karai jo aadmi nai khud karya ho arr ya assumption koi spne mai aan aali baat bargi toh manne sound na karti dikhti.par pher aapka humor level ka kyukar bera pataiArr haan pher ibb kam tai kam NGO aale mudde nai baksh diye bebe.I have nothing against people who donate in NGOs(like u have for people like me who are encouraging professional beggars).Daan daan hovai hai chache NGO mai karo ya chota mota daan yaahdai ohdai kar dyo.I have high regards for Navin Gulia jee and among all jatlanders he is the one i admire the most.Bhagwan ki daya rahi toh ek dinn zarur milungi unnse arr zarur kuch yogdaan dyungi iss noble cause me.Bebe issliye yaha unka naam mention karkai iss mere argument nai mere NGO ke against dikhaan ki koi zarurat nahi.I have nothing against charity in NGOs and never had any.Par manne villian dikhan ki aapki koshish hadd ki kaabil e taarif thiBebe meri bhi salah yehi sai ke check-up toh tu pakka e karva le bas sirf sochai mat.

Manne to IBB tayi kittey na jikar karya ke mai kitt-kitt arr kitni BADDI NGO nai donate karya karu….Tu sapney mai dekhgi ke? Jai Navin aali NGO ka jikar kar rahi sai to bata dyn….CHHOTTI si NGO sai CHHOTTEY LOG sain Navin arr mere issey….Hounsley Bhagwan ki daya tai BOHOT BADDEY SAIN….EK DIN GHARR ARR BAARNEY BI BADDEY HO SAKEIN SAIN…. I personally LOVE SHACKS n living in a shack which my friends call LITTLE PALACE" I WONDER WHY????….par teri galti na sai tu manne jaanti konya na Beebey jo jaane sain aachi dhal wey kahya karein akk mera DIL BOHOT BADDA HAI kade check-up karana paddega.arr bade ghara ke badde baarne.

Bebe post manne likhi vichar manne apne vyakat kare arr jib tu ek sarcastic si reply post kar de toh kyu na imply karu mai apne pai.Jibb ek baat seedhi seedhi haan karna chaiye ya na karna chaiye ya kitt karna chahiye jisi bata nai include karkai ho sakai thi ohhdai yeh sab baat karan ki zarurat ke thi?Pher bebe nyu na karai toh aapke lekhan ki kalakari kyukar note hovaiBebe jag jaahir toh sadiya tai bera na ke ke hai ibb kis kis baat pai debate kara

Meri POSTS nai tu apne uppar kyu imply kargi? Yaa gaan aali baat tai sadiyan tai JAG-JAHIR sai. Arr manne na dukh hoya jamma bi ke meri jebb tai gaye sain chahe aur de-de jitna tera jee kare.

Bebe jib professional beggar ho sakai hai toh jo unn nai donate karenge vai bhi professional donar honge nai ya teh manne madi si common sense laayi thi.Chal jibb tanne dukh hoya toh nahi chepti.Meri yaadasht jamma theek hai ibb lag toh bhagwan ki daya se

Bebbey tu apni TERM PROFESSIONAL DONER nai dhakkey tai mere uppar na cheppey- Laage Yaadasht teri kamjor sai? Manne professional BEGGAR likhi thi….aage tai teri innovation thi.

Bebe tanne swarg narak ki baat tai yaad reh gayi pher ek baat na batayi tanne ki Ram bhi na dekhya kisse nai par maane hai ke RAM sabnai dekhai hai ki kunn ke aache bure kaam kar rya hai.I am sure tu bhi uppar aale ke(jo meri jaan mai tanne bhi naa dekh rakya) haath jodti hogi kadde kadde agar tu atheist naa ho tai.Mai bhi maanu hu ke hovai hai sawarg narak...tanne funny lagata ho tai haas le iss baat pai...manne pehle bhi kehya tha mano toh sab kuch hai na mano toh kuch bhi nahi.Bebe tu saachi mai dargi ke:eek:?Haan manne boli thi ram kani paa aali baat pher uss baat ka uska postmortem karan nai kissnai bolya tha?

Swarg dekhya na NARAK? Fer kyu 2 koddey faaltu laageingey kah kai dara diye sarey akk na bheekh dee to. ARR JAB RAM KAANI PAAH HOYA KAREIN- Yo jikar tanne karya tha sab tai pahlya...Mere manna cheppey iss nai

Mai na khamkha dukhi ho rahi bebe dukhi tai tu ho rahi thi jibbe apni sarcastic advice ka taasla bhar lyayi thread pai jitt sab apne vichar e vyakt kar rahe the seedhe seedhe.kisse nai kisse kai uppar issa koi sarcastic comment nahi maarya tha jibb lag aapki entry na hoyi is thread pai.Arr manne purra purra yakeen tha aap aaogi arr aapke saath bahut kuch laaogi.Arr mai sahi thi.I am not blaming anyone i am just telling you that there's something which sounds funny to you might make sense to me.woh kya hai na ki"Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted"

Bebbey kyu khamkha dukhi hori sai….I’M A UNIQUE BEING same as YOU ARE….why blame ME OR YOURSELF for having OWN mindsets & preferences?

Bebe tanne bheekh dena meri aukaat tai baahar hai.Kadde kadde logga ki thoughts pai research karan ki zarurat nahi hoti bas naam e kaafi hoya karaiBaaki jibb aapnai apne baare mai issa laagai hai toh ho sakai hai theek e laagat ho.Baaki mai toh nyu e kehungi apne aapko itna bhi under-estimate na kare ke aapnai nyu laagai ki aap kisse particualr cheez ke worth ni ho.

Bebbey manne bheekh de-de arr meri THOUGHTS ARR UNKE CONTRADICTION pai research karan ki taal maar I’m an enigma that you can't solve….My whole LIFE IS A CONTRADICTION HOW FAR WILL YOU FOLLOW? Am I WORTH for your or anyone’s SO MUCH ATTENTION? I DON’T THINK SO.

Bebe agar mai galat nahi toh aadmi nai daan karan ke alava bhi bhot saare kaam hovai hai arr u change kisse aur baat pai bhi imply ho sakai hai.Pher jibb lag tu loga ke singnature padh kai arr pher purre topic pai uss signature nai involve karkai tippani na gerai toh tera ke timepass ho sai!Ibb yahdai jatland pai loga nai singature likhan tai pehlya bhi u sochna padaiga ke ki mere thread arr mere signature ke beech mai Sunita jee koi link kaadhaingi ya ke contradictions.Chal pher bhi bata dyu hu tanne bebe ki u signature manne iss thread ke context mai nahi daalya tha baaki woh toh aapka badappan tha ki aapne issko meri thread ka hissa bana diya.Na bebe mai koni baddi,baddi toh tu e hai har hisab tai chahe ummar mai la le ya baat mai.Wasie bebe manne ek kahawat yaad aayi ke chota aadmi nahi hoya karta choti baat hoya karai.Na bebe ya Mahan aali uppadhi lele wapis manne nahi chaiye aap hi ek mahan bhatere so

"BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD" Kasooti CONTRADICTORY THI Fer bi BADDEY LOG BADDI BAAT....MAI TO CHHOTI SU sachi....Mahanta mai

Manne aapke questionnaire ka jawab de diya hai aur abb mai bas apne thread se relevent apne vichaaro ko summarize karungi ki mujhe lagta hai ki beggars ki madad kar deni chaiye.
    Sabse anurodh hai ki yaha pe log sirf apne vichar hi vyakat kare ki:
    1.Beggars ki madam karni chaiye?kyu?
    2.Nahi karni chahiye?kyu?
    3.Agar karni chaiye toh kaha karni chaiye?
    Happy Holi to you all.May God makes your life more colourful than the colours you use this time.

Teri 100 battan ki 1 baat....jo tu dekhna chavegi wohe deekhya tanne....SARCASM:Dmere tayi teri sari post majak thi
    Bebe manne jis jis statement ka paachai u icon laya hai woh statement funny tha yau keh le funny tha....bebe tera manne bera nahi ke kadd use karya kare u icon!Issliye mere 15 icon laan tai u nahi prove hota ki u saara threak e joke ho gya.Aur haan mere 15 icon tanne kitt dekh liye jib yaahdai jatland pai 10 allowed hai?Din mai jhooth bolai tu bebe.Aapki post agar chutkula hoti toh kimme theek bhi laagti bebe....tanne beshakk gyan ki baat kahi par ussmai befaaltu ka sarcarm ghalan ki koi zarurat nahi thi.Arr ke toh zarurat thi categorize karan ki ke jiss nai swarg chaiye vo nyu karo phlan karo dhimkaan karo....sabki apni ek soch hovai hai

Oho Bebbey yo ek HARRYA THOBDDA???? Arr meri sari post CHUTKALA BANNGI KE????? Arr tere total 15 harrey thobddey….Oops “BIG GRIN” arr GYAN KI BAAT? Please don’t be so UNFAIR bebbey

Manne nahi bera ki professional beggars ka jamana jaa liya ya nahi arr manne bera bhi nahi paadna.Mera jee karai toh mai kar dyu hu madad professional beggars ki.Oh ke hai mera bhi dil bahot bada hai(mere bhi dost bataya karai manne) arr mai vichar raakhu hu ki agar koi dushman bhi madad maangai toh kar deni chahiye.To be honest if there's some i hate to the core asks me for help i won't think twice before helping him/her

Bebe manne agar Sahanubhuti ke taurr pai karya tha toh tanne iss baat mai ke dukh aaya.Bebe invaluable toh hovai hai par pher bhi vai choti ya baddi madad catogories mai aa sakai hai.Jibb aadmi nai zazurat ho 100 rupiye ki toh mai ussnai ek rupiya dyu toh va chotti madad hogi-mere hisab tai.Arr hisab ki toh baat issi hai ki sabke alag alag e hoya karai.

10 ringitt ka jikar manne teri SAHANIBHOOTI ke taurr pai karya tha….THODDEY HAIN YA GHANEY yo manne kittey naa karya tha….Bebbey CONTEXT change manna kare….aage teri mari….HELP chhoti ya BADDI na hoti…. INVALUABLE hoya kare-Mere hisab tai

Bebe jibb tu itna stress dekai kehvai thi ke NGO mai e karo toh manne jaani tanne u nekk kaam kar raakhya hoga.manne ke koi bhi agar aapke iss suggestion nai padhai ke aap NGO mai karo toh ussnai nyu e laagega.Jaha tak manne pata hai aadmi salah usse kaam ki diya karai jo aadmi nai khud karya ho arr ya assumption koi spne mai aan aali baat bargi toh manne sound na karti dikhti.par pher aapka humor level ka kyukar bera pataiArr haan pher ibb kam tai kam NGO aale mudde nai baksh diye bebe.I have nothing against people who donate in NGOs(like u have for people like me who are encouraging professional beggars).Daan daan hovai hai chache NGO mai karo ya chota mota daan yaahdai ohdai kar dyo.I have high regards for Navin Gulia jee and among all jatlanders he is the one i admire the most.Bhagwan ki daya rahi toh ek dinn zarur milungi unnse arr zarur kuch yogdaan dyungi iss noble cause me.Bebe issliye yaha unka naam mention karkai iss mere argument nai mere NGO ke against dikhaan ki koi zarurat nahi.I have nothing against charity in NGOs and never had any.Par manne villian dikhan ki aapki koshish hadd ki kaabil e taarif thiBebe meri bhi salah yehi sai ke check-up toh tu pakka e karva le bas sirf sochai mat.

Manne to IBB tayi kittey na jikar karya ke mai kitt-kitt arr kitni BADDI NGO nai donate karya karu….Tu sapney mai dekhgi ke? Jai Navin aali NGO ka jikar kar rahi sai to bata dyn….CHHOTTI si NGO sai CHHOTTEY LOG sain Navin arr mere issey….Hounsley Bhagwan ki daya tai BOHOT BADDEY SAIN….EK DIN GHARR ARR BAARNEY BI BADDEY HO SAKEIN SAIN…. I personally LOVE SHACKS n living in a shack which my friends call LITTLE PALACE" I WONDER WHY????….par teri galti na sai tu manne jaanti konya na Beebey jo jaane sain aachi dhal wey kahya karein akk mera DIL BOHOT BADDA HAI kade check-up karana paddega.arr bade ghara ke badde baarne.

Bebe post manne likhi vichar manne apne vyakat kare arr jib tu ek sarcastic si reply post kar de toh kyu na imply karu mai apne pai.Jibb ek baat seedhi seedhi haan karna chaiye ya na karna chaiye ya kitt karna chahiye jisi bata nai include karkai ho sakai thi ohhdai yeh sab baat karan ki zarurat ke thi?Pher bebe nyu na karai toh aapke lekhan ki kalakari kyukar note hovaiBebe jag jaahir toh sadiya tai bera na ke ke hai ibb kis kis baat pai debate kara

Bebe jib professional beggar ho sakai hai toh jo unn nai donate karenge vai bhi professional donar honge nai ya teh manne madi si common sense laayi thi.Chal jibb tanne dukh hoya toh nahi chepti.Meri yaadasht jamma theek hai ibb lag toh bhagwan ki daya se

Bebe tanne swarg narak ki baat tai yaad reh gayi pher ek baat na batayi tanne ki Ram bhi na dekhya kisse nai par maane hai ke RAM sabnai dekhai hai ki kunn ke aache bure kaam kar rya hai.I am sure tu bhi uppar aale ke(jo meri jaan mai tanne bhi naa dekh rakya) haath jodti hogi kadde kadde agar tu atheist naa ho tai.Mai bhi maanu hu ke hovai hai sawarg narak...tanne funny lagata ho tai haas le iss baat pai...manne pehle bhi kehya tha mano toh sab kuch hai na mano toh kuch bhi nahi.Bebe tu saachi mai dargi ke:eek:?Haan manne boli thi ram kani paa aali baat pher uss baat ka uska postmortem karan nai kissnai bolya tha?

Mai na khamkha dukhi ho rahi bebe dukhi tai tu ho rahi thi jibbe apni sarcastic advice ka taasla bhar lyayi thread pai jitt sab apne vichar e vyakt kar rahe the seedhe seedhe.kisse nai kisse kai uppar issa koi sarcastic comment nahi maarya tha jibb lag aapki entry na hoyi is thread pai.Arr manne purra purra yakeen tha aap aaogi arr aapke saath bahut kuch laaogi.Arr mai sahi thi.I am not blaming anyone i am just telling you that there's something which sounds funny to you might make sense to me.woh kya hai na ki"Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted"

Bebe tanne bheekh dena meri aukaat tai baahar hai.Kadde kadde logga ki thoughts pai research karan ki zarurat nahi hoti bas naam e kaafi hoya karaiBaaki jibb aapnai apne baare mai issa laagai hai toh ho sakai hai theek e laagat ho.Baaki mai toh nyu e kehungi apne aapko itna bhi under-estimate na kare ke aapnai nyu laagai ki aap kisse particualr cheez ke worth ni ho.

Bebe agar mai galat nahi toh aadmi nai daan karan ke alava bhi bhot saare kaam hovai hai arr u change kisse aur baat pai bhi imply ho sakai hai.Pher jibb lag tu loga ke singnature padh kai arr pher purre topic pai uss signature nai involve karkai tippani na gerai toh tera ke timepass ho sai!Ibb yahdai jatland pai loga nai singature likhan tai pehlya bhi u sochna padaiga ke ki mere thread arr mere signature ke beech mai Sunita jee koi link kaadhaingi ya ke contradictions.Chal pher bhi bata dyu hu tanne bebe ki u signature manne iss thread ke context mai nahi daalya tha baaki woh toh aapka badappan tha ki aapne issko meri thread ka hissa bana diya.Na bebe mai koni baddi,baddi toh tu e hai har hisab tai chahe ummar mai la le ya baat mai.Wasie bebe manne ek kahawat yaad aayi ke chota aadmi nahi hoya karta choti baat hoya karai.Na bebe ya Mahan aali uppadhi lele wapis manne nahi chaiye aap hi ek mahan bhatere so

Manne aapke questionnaire ka jawab de diya hai aur abb mai bas apne thread se relevent apne vichaaro ko summarize karungi ki mujhe lagta hai ki beggars ki madad kar deni chaiye.
    Sabse anurodh hai ki yaha pe log sirf apne vichar hi vyakat kare ki:
    1.Beggars ki madam karni chaiye?kyu?
    2.Nahi karni chahiye?kyu?
    3.Agar karni chaiye toh kaha karni chaiye?
    Happy Holi to you all.May God makes your life more colourful than the colours you use this time.
    Last edited by sunitahooda; March 10th, 2009 at 12:43 PM.

bebe ibb jo sandakk dinhai hai ussnai tohan ki zaruat nahi hoti.Tohya toh ussnai karai jo dikhta na ho ya lukk rya ho:DBebe kisse nai daan dyo daan dann hovai hai...thread chahe kitni e funny sound kar le..Bebe pher tai post tai relevant nahi hai par koi na ibbkai nahi karungi bas manne apne vichaar vyakat kar diye ki manne iss baare mai ke laagai hai.

Teri 100 battan ki 1 baat....jo tu dekhna chavegi wohe deekhya tanne....SARCASM:Dmere tayi teri sari post majak thi
    Last edited by deepika; March 10th, 2009 at 01:11 PM.

Sandhak to teri bi thi par manne na quote kar kai cheppi....Professional Beggar aali baat almost har member nai likhi par tanne meri post deekhi SANDAK ARR SARCASM BHI....KYU?Teri Funny baat ke ram kanni paah hoya kare ya 2 koddey faaltu laagey....unn pai mera normal comment tanne sarcastic laagya? SIRF TANNEManne kit teri ghitti boch lee akk BADDI NGO mai donate kar? Sab tayi likhya tha woh akk tera naam tha kittey? mai to Navin tai hamesha nyu kahya karu "We can't impose social service on any one"jai ya NGO meri hoti to mai jikar bi na karti....Mere jikar kare tanne dukh hoya to galti samajh liye par maaf manna kariye mannekyunki maangan tayi kade harh UPPAR NA HOYA BHAGWAN KI DAYA TAI HAMESHA DENN TAYI TALLEY NAI RAHYA SAI....RAM JI ITNA DETA REH BAS....FER SARCASM ke naam pai jo galley ghall jaa sain unn nai tai mai ott lyungi
    bebe ibb jo sandakk dinhai hai ussnai tohan ki zaruat nahi hoti.Tphya toh ussnai karai jo dikhta na ho ya lukk rya ho:DBebe kisse nai daan dyo daan dann hovai hai...thread chahe kitni e funny sound kar le..Bebe pher tai post tai relevant nahi hai par koi na ibbkai nahi karungi bas manne apne vichaar vyakat kar diye ki manne iss baare mai ke laagai hai.

Wah bebe wah chitt bhi teri arr patt bhi teri..maan ge bebe tanne...bebe meri guzarish hai ki neeche jo aapni thread cheep rahi hu ussko padh lyo pher tai.Chal baat sarcasm ki bhi chodd de bebe....jukar meri ek reply pai tanne 100 baat ki ek baat keh di nyue uss time kyu na apni straght point to point views diye.bajaaye isske ki tanne saab taayi category mai divide karkai salah de di ki jo saansarikk moh se uppar jaa liye vo nyu karo arr jisnai parlok sudharna ho woh nyu karo...Manne toh daan ke e kahi thi issmai itne updesh denn ki ke zarurat thi?Agar ibb bhi bebe nyu laagta ho ki oh sarcasm nahi tha tai bebe challe ki baat hai.Arr sarcasm ki baat ya hai bebe tu badi beshak ho par bebe toh meri e hai issliye mai jaanu hu aapki kis baat ka ke matlab hovai hai.Bebe galla toh manne bhi tera ne boocha ke aap professional beggars ki madad karo...yeh apni khud ke vichaar hote hai jissnai jaha daan dena uchitt lage vaha do....bebe mera joke issliye tha kyunki manne kisse ki tipanni pai commentry nahi maari...arr aapka sarcasm tha kyunki aapnai apne reply mai kisse na kisse ki tipanni pai e commentry maar rakhi thi.Mai bhi purre dil se prarthana karu hu bhagwan tai ki Ram jee jisnai jo chaiye woh sab deta reh.Baaki u mera akhiri reply hai(aapke liye)kyunki manne apne vichaar pehlye hi vyakt kar diye hai iss vishay pe

Who ever wants to help Beggars can donate money to ADAA, contact Mr.Navin Gulia for this noblest cause.
    Those who have bad habits and want to save money from that will be a great help for street children.
    Those who are sensible enough and reacting like GREAT n DIVINE beings , who have risen up from materialistic life, ARE MOST WELCOME for a minimum monthly contribution like 100 bucks or as much as your pocket allows.
    Those who want to improve LOK-PRALOK are requested to extend any kind of help to ADAA. The street children once BEGGED Navin very humbly- "Please don't give us money, give us EDUCATION". IS IT AN EYE OPENER TO YOU? Or still want to mock more about a term "Professional beggars" and waste time to try let someone down?
    Arr haan jab sab martey hain to PAAH bhi uppar na jaya karein....paah bhi talle reh jaya karein....oon chahe kimme uppar thaye raho:D
    P.S.- I respect Satinder's views on this matter. Each word makes sense Great thoughts!
    Sandhak to teri bi thi par manne na quote kar kai cheppi....Professional Beggar aali baat almost har member nai likhi par tanne meri post deekhi SANDAK ARR SARCASM BHI....KYU?Teri Funny baat ke ram kanni paah hoya kare ya 2 koddey faaltu laagey....unn pai mera normal comment tanne sarcastic laagya? SIRF TANNEManne kit teri ghitti boch lee akk BADDI NGO mai donate kar? Sab tayi likhya tha woh akk tera naam tha kittey? mai to Navin tai hamesha nyu kahya karu "We can't impose social service on any one"jai ya NGO meri hoti to mai jikar bi na karti....Mere jikar kare tanne dukh hoya to galti samajh liye par maaf manna kariye mannekyunki maangan tayi kade harh UPPAR NA HOYA BHAGWAN KI DAYA TAI HAMESHA DENN TAYI TALLEY NAI RAHYA SAI....RAM JI ITNA DETA REH BAS....FER SARCASM ke naam pai jo galley ghall jaa sain unn nai tai mai ott lyungi
    Last edited by deepika; March 10th, 2009 at 01:53 PM.

is sansaar mein ham sab bheekhari hain,,,,,,beshak bheekhaari na hone ka naatak karte rahein lekin hakikat ye hai ki ham sab bheekhari hi hain,,,,,,,,,,iske kaaran meri uprokt posts mein hain,,,,,,,,,

kayi bheekhari to itne smart hotei hain ki vo jindagi mein ek hi baar bheekh aisi maang lete hain ki puri umar raja ban kar kaat lete hain,,,,,lekin hotei vo bhi asliyat mein bheekhari hain:rock

So we should not make mockery or fun of the people who have a permanent lable of a Begger/Bheekhari,,,,, If someone wants to donate something its fine otherwise just enjoy life,,,,,,,,From that prespective i have complete regard for Mahadaani Karan,,,,,usne sabhi beggers ki bhawnao ko samjha,,,,,

aap sabh ka apna Bheekhari,
    Sachin Balyan

Wah bebe wah chitt bhi teri arr patt bhi teri..maan ge bebe tanne...bebe meri guzarish hai ki neeche jo aapni thread cheep rahi hu ussko padh lyo pher tai.Chal baat sarcasm ki bhi chodd de bebe....jukar meri ek reply pai tanne 100 baat ki ek baat keh di nyue uss time kyu na apni straght point to point views diye.bajaaye isske ki tanne saab taayi category mai divide karkai salah de di ki jo saansarikk moh se uppar jaa liye vo nyu karo arr jisnai parlok sudharna ho woh nyu karo...Manne toh daan ke e kahi thi issmai itne updesh denn ki ke zarurat thi?Agar ibb bhi bebe nyu laagta ho ki oh sarcasm nahi tha tai bebe challe ki baat hai.Arr sarcasm ki baat ya hai bebe tu badi beshak ho par bebe toh meri e hai issliye mai jaanu hu aapki kis baat ka ke matlab hovai hai.Bebe galla toh manne bhi tera ne boocha ke aap professional beggars ki madad karo...yeh apni khud ke vichaar hote hai jissnai jaha daan dena uchitt lage vaha do....bebe mera joke issliye tha kyunki manne kisse ki tipanni pai commentry nahi maari...arr aapka sarcasm tha kyunki aapnai apne reply mai kisse na kisse ki tipanni pai e commentry maar rakhi thi.Mai bhi purre dil se prarthana karu hu bhagwan tai ki Ram jee jisnai jo chaiye woh sab deta reh.

meri to sari post kissey na kise ki baat pai tippani thi? PAr tere sabke naam ka dard kyu hoya?
    BEGGARS? are we discssing about PREFESSIONAL BEGGARS or JUST THE NEEDFUL in some EMERGENCY? The word BEGGAR is not that SIMPLE as it used to be may be 20-30 years back. We are aware of the new term Professional beggars....aren't we? When this term come to your mind....what do you feel? Do you feel the genuine urge of helping a BEGGAR?

Whether we agree/ disagree Human nature is WE WANT HELP BUT DON'T WANT TO HELP This statement doesn't include those WHO HAVE BEEN IN A SIMILAR SITUATION THAT OF A BEGGAR.

How can you DECIDE/ DEFINE needs of a BEGGAR?
    How much WE SHOULD HELP? and HOW FAR?
    Should we offer Monetary or Non-Monetary help?

Most of the time WE HELP to get a DIVINE FEELING of self soul-satisfaction that we're GREAT HUMANS. This feeling of greatness captures our mind SOMETIMES ONLY or we wold see ourselves giving away everything we POSSESS and END UP WITH NOTHING for ourselves. How many of us can do that? Lok-Parlok sudharna? By giving few coins or few rupees to SOME PHYSICALLY FIT/ MENTALLY LAZY NERDS who collect money in the day and sleeps fully drunk at night? just rest on their BUMS on roadside and traffic-lights? Who jumps up to your vehicle at every red-light and who EVEN EMOTIONALLY BLACKMAIL INTELLIGENT EDUCATED PEOPLE IN THE NAME OF GOD AND RELIGION? By having a RUSTED PIECE OF IRON IN their pot in name of SHANI DEV? Hanuman's picture on Tuesday and so on?

If we get carried away and feel like helping then WHY ASK YOURSELF? If you REALLY want to help then either give whatever they ask for or JUST DON'T GIVE. But IF we give what they ask for then- "Will it still be HELPING A BEGGAR?" Wont it be fulfilling THEIR DEMANDS NOT NEEDS? Now please dont look surprised that what is the difference between NEED & DEMAND?

Even if we want to probe into their actual need we would fail, surely. Who has got the time to go to a beggar's hutment to see if he actually needs money for someone sick back home?

A help with 100 doubts and questions in mind in not a help because the feeling of satisfaction is missing when we suspect beggars.

I wont give any incidents of my experience with beggars as more or less they are similar.

A question to all who want to help beggars- How do we trust beggars when in this fast pace materialistic life people don't trust and understand their near n dear ones? As it is said CHARITY BEGINS AT HOME....look around there may be worse cases in neighborhood than beggars.

I'm waiting fo Navin to throw some light on the topic as he's running an NGO ADAA for helping Street children

I won't like to help beggars in the fashion ALL OF YOU DID AS THIS WILL BE GIVING A NEGATIVE MOTIVATION TO A NEGATIVE PERSON WHO WANTS TO BE LAZY FOR ALL OF HIS LIFE AND LIVE HAPPILY ON OUR HARD-EARNED MONEY

Chitt arr patt meri kitt sai Deepika...teri sai....tu iss batt mai thi akk Sunita nai ek BIG GRIN:D cheppan dey iss nai to mai bataungi Meri to request bhi SARCASM laagi hogi....kyu? Kyunki tu MANNE JAANANN KA DAVA KARRGI:oJai itni AACHI dhal jaanti hoti to mere gull mai na ghallti nyu....Laage Manne bi nyu likhna paddega....THOSE WHO CLAIM TO BE KNOWING ME PLEASE DONT DO IT GOD KNOWS ME SO WELL THAT HUMANBEINGS DON'T HAVE TO WASTE THEIR TIME DOING THAT:D

P.S.- Baaki tanne bera tha mera bi SARCASM ottan ki himmat Sunita maiye sai....Quota poora:D Arr laambi post jaanboojh kai ignore kari thi mannepar sari na karya karu

Big Applause to you Lathwal

Who ever wants to help Beggars can donate money to ADAA, contact Mr.Navin Gulia for this noblest cause.

Those who have bad habits and want to save money from that will be a great help for street children.

Those who are sensible enough and reacting like GREAT n DIVINE beings , who have risen up from materialistic life, ARE MOST WELCOME for a minimum monthly contribution like 100 bucks or as much as your pocket allows.

Those who want to improve LOK-PRALOK are requested to extend any kind of help to ADAA. The street children once BEGGED Navin very humbly- "Please don't give us money, give us EDUCATION". IS IT AN EYE OPENER TO YOU? Or still want to mock more about a term "Professional beggars" and waste time to try let someone down?

P.S.- I respect Satinder's views on this matter. Each word makes sense Great thoughts!
    Last edited by sunitahooda; March 10th, 2009 at 04:41 PM.

Main aapse haath jod kar Bheekh maangta hun ki kam se kam aap to itni laambi post naa likhyaa karo

CHitt arr patt meri kitt sai Deepika...teri sai....tu iss batt mai thi akk Sunita nai ek BIG GRIN:D cheppan dey iss nai to mai bataungi Meri to request bhi SARCASM laagi hogi....kyu? Kyunki tu MANNE JAANANN KA DAVA KARRGI:oJai itni AACHI dhal jaanti hoti to mere gull mai na ghallti nyu....Laage Manne bi nyu likhna paddega....THOSE WHO CLAIM TO BE KNOWING ME PLEASE DONT DO IT....JUST BECAUSE YOU ARE IN MY FRIEND LIST GOD KNOWS ME SO WELL THAT HUMANBEINGS DON'T HAVE TO WASTE THEIR TIME DOING THAT:D

P.S.- Baaki tanne tera tha mera bi SARCASM ottan ki himmat Sunita maiye sai....Quota poora:D Arr laambi post jaanboojh kai ignore kari thi mannepar sari na karya karu